helga som var

BJdkHKNjFry

Var riktig så fin! Jeg og kjæresten spiste masse god mat og sov lenge, jeg begynte å ommøblere soverommet mitt til hobbykrok i ene hjørnet, ellers gjorde vi ikke så mye. Jeg var innom stoffbutikken som har en kjempesur butikkdame. Hun er så lite hjelpsom og hun har aldri sagt et ekstra ord til meg uansett hvor mange ganger jeg har vært innom eller hvor mye penger jeg har brukt der. Men jeg fortsetter å gå dit for de har endel kule stoff og blonder og det er så utrolig billig der.

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg