Høstinspirasjon

inneholder annonselenke

Vagabond MARJA Støvletter black / Taifun Bluser Himmel Druck / Vivienne Westwood Anglomania Bukser blå / SET Kåpe / Frakk blå / Zign Skulderveske hazel brown

 

Nå som det begynner å bli både mørkere og kaldere ute, er det deilig med svære herreinspirerte jakker og fine ankelstøvletter. Med store skjerf og kule luer, litervis med te og ullsokker inne. Det er noe av det jeg liker aller best med Norge, den variasjonen vi har med de forskjellige årstidene. At man kan variere så mye innenfor både interiør og klær. Men høsten i år kjenner jeg at jeg ikke er helt rustet til. Jeg er alt for glad i kjoler og bruker bare litt tykkere strømpebukser når det blir kaldt, ei god varm jakke og skjerf. Men nå har jeg begynt å gå mer i bukser, og har lyst på sånne litt dressaktige bukser, det er så kult! Vintersko har jeg ikke kjøpt på ihvertfall 5 år og sålen på de jeg har har begynt å revne så nå er det jaggu påtide med et par nye.   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg