17.10 2016

BLrl_UchbDO

Idag har det vært en sykedag. Natt til mandag fikk jeg flere kraftige migreneanfall så sterke at jeg kastet opp flere ganger. Så når jeg fremdeles var våken og det var en liten time til jeg egentlig skulle kjøre på jobb, innså jeg der at det ikke var sjanse i havet en gang. Så jeg sendte en unnskyldnende melding og la meg til å sove igjen. Jeg hater å være borte ifra jobb, og prøver å gå selv om jeg er dårlig, men ikke idag. Så jeg har tilbrakt store deler av dagen til sengs og i sofaen og slumret. Sovet endel og hørt på radioen. Ikke gjort noe annet, er heldigvis i mye bedre form nå. Skulle egentlig helst hatt en dag til å slappe av på, men jeg får heller dra rett hjem etter jobb å sove istedenfor imorgen. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg