redd barna genser

en liten redd barna genser i rosa ☺

4 kommentarer
    1. Hei. Fin genser😊Eg er også begynt å strikke den, men forstår ikkje korleis mønsteret skal stemme når eg aukar i raglan. Kunne du gi meg eit tips?

    2. Oddveig Haugen: Hei! Bare pass på at mønsteret er midt plassert på det blir likt på begge sider ( ermene og bolen) og etterhvert som du økt så blir maskene du legger til fortsettelsen i mønsteret. Så hvis du er litt nøye første omgang og passer på at alt stemmer så burde det gå ganske knirkefritt ? litt vanskelig å forklare over tekst, men du kan jo gjerne ringe meg hvis du setter deg fast- du kan nå meg på 93445992?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg