sykeuke

Denne uka har det vært stille ifra meg. Jeg har vært sengeliggende med influensa og feber og ikke vært i stand til å gjøre noe annet enn å syntes synd på meg selv og sett 5 sesonger med the big bang theory. Jeg har ligget og sovet til langt på dag og fått servert uhorvelige mengder toddy og varm kakao. Jeg trodde siden jeg ikke hadde blitt smittet av noe i romjula som alle andre, så hadde jeg kanskje sluppet unna det styret, men neida, forloveden ble syk i helga og mandag kveld kjente jeg at feberen begynte å snike på. Tirsdag kjentes det ut som jeg hadde tidenes hangover, men ikke hadde jeg drukket og jeg hadde lagt meg relativt tidlig. Ekstreme hodesmerter(blanda med migrene) svettetokter, nesten stemmeløs, ingen form for balanse og hodet veide iallefall 30 kg mer enn det pleier. (Funfact: hode ditt kjennes mye tyngre ut når du er syk fordi musklene i nakken er ikke like sterke som de pleier å være så du kjenner hvor tungt hodet ditt egentlig er.) 

Men jeg er i mye bedre form idag, og må på jobb i morgen. Så da er det bare å kle seg godt, ha med lommetørkler og masse smertestillende så skal jeg klare å komme meg igjennom dette, må sikkert bare legge meg litt nedpå etter jobb og ta en varm dusj…

 

Xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg