Denne helga


Spiste jeg en hel pizza alene etter en litt slitsom dag på jobb. Har blitt nesten stemmeløs av influensa så trengte virkelig en rolig helg.


Lå i flere timer i badekar og duppa og koste meg. 

Sto opp tidlig tidlig på søndag og lagde meg god frokost og så på bilprogrammer på tv med pappa. Skypet med Andreas og strikket videre på en genser. En ganske så rolig og avslappa søndag altså. Formen er fremdeles litt skrant så morgendagen kommer nok til å bli tatt med ro.

 

Hvordan har helga deres vært?

2 kommentarer
    1. Høres skikkelig deilig ut da! 😀 Masse god bedring hvertfall <3
      Jeg har trent, vært på fest med venner og kost meg med kjæresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg