De siste 2 ukene

Har ligget nede de to siste ukene med nyrebekkenbetennelse og vært skikkelig dårlig. Har ikke vært i stand til å gjøre noe som helst, bare ligget under dyna i fosterstilling. Det har ikke hjulpet noe særlig på stresset for å si det sånn, siden det er igjen knappe 2 uker til utstillinga mi (herregud det er ikke lenge!!) Begynner å gå innover meg hvor mye jeg har igjen i forhold til tiden jeg har igjen. Så ja er litt på hugget stressa, men tenker at hvis jeg får et par fulle arbeidsdager til så burde det hjelpe mye. Skal en tur på hytta til helga og så da har jeg noe å glede meg skikkelig til! For meg så er det noe av det viktigste jeg gjør er å planlegge ting jeg kan se fram til hele tiden. Trenger ikke å være så svære greier, alt fra ferie eller bare et kafébesøk med ei venninne. Bare å ha noe å glede seg til. Noe å se fram til.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg