I morgen er den store dagen!

I morgen er den store dagen! Da skal jeg ha min første kunstutstilling og jeg gleder meg og sp sinnsykt masse og gruer meg samtidig like mye så det kjennes ut som om magen nærmest slår knute på seg. Så det skal bli godt å bare få hengt opp det siste som mangler også kan jeg endelig puste ut. Har jobbet ganske intensivt med dette her de siste mnd og hele familien min kommer for å se på det så jeg håper jeg ikke skuffer noen. Jeg har tegningene og installasjonene og Gunn N. Morstøl har de fargerike maleriene. Skal sove et par timer så skal jeg stå opp grytidlig i morgen og gå over alle tegningene en siste gang. 

Krysser alt jeg har for at det skal bli vellykket imorgen!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg