migrenemandag


Idag har vært en sånn dag da ingenting har gått som det burde ha gjort…. Jeg hadde belaget meg på å sitte og sy og strikke hele dagen og være skikkelig effektiv, istede lå jeg i mørket på soverommet og hadde migrene. Det er skikkelig typisk at med engang jeg har masse jeg skulle ha gjort, kommer migrenen krypende og slår meg med balltre i bakhodet så jeg blir sengeliggende og enda mer stressa for da får jeg iallefall ikke gjort det jeg skal. Så nå sitter jeg her da og skulle helst vært ferdig med alt og vært på veg til å legge meg og er ikke ferdig med noe og har ganske mange timer igjen med jobb før jeg er i nærheten av ferdig. Så det er flott… Så skal lage meg to kopper kaffe til og jobbe et par timer til før jeg kryper til køys så får jeg stå opp ekstra tidlig imorgen og gjøre siste innsats

 

Natta!
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg