Up on melancholy hill There’s a plastic tree Are you here with me

BUbqrAPhQQ0BUaVkIpBhnz
 
Merker at humøret mitt er så avhengig av været, at alt går så opp og ned etter hva jeg ser utenfor vinduet. Hvis det er sol og fint Vær blir jeg automatisk litt lettere til sinns selv om jeg egentlig ikke har tenkt meg ut den dagen sånn egentlig, men bare det å ha muligheten til å ta en tur med hundene eller jogge. Bare det å kunne det, men hvis det er grått og trist ute så blir jeg litt nedstemt, og tiltaksløs. Ting tar litt lengre tid føler jeg, men samtidig så er det også en perfekt unnskyldning for å få ting gjort! For da går jeg ikke ut med mindre jeg må, men produktiviteten min blir iallefall endel høyere for jeg har ikke noe annet å surre vekk tiden min på. Få tatt et par klesvasker og tømme oppvasaskina. Sortere og rydde i skuffer og skap så man får oversikt over det en har. Men prøver også å gjøre de grå dagene litt ekstra fine, som å drikke te ifra fine kopper, kjøpe friske blomster, lakke negler, høre på lp plater, pynte seg for ingen andre enn seg selv, spise bakevarer og ha på ullsokker så man ikke fryser på beina. Sånne små ting kan gjøre alt litt lettere og finere. Og det er også en perfekt unnskyldning for å få ting gjort! For da går jeg ikke ut med mindre jeg må, men produktiviteten min blir iallefall endel høyere for jeg har ikke noe annet å surre vekk tiden min på. Få tatt et par klesvasker og tømme oppvasaskina. Sortere og rydde i skuffer og skap så man får oversikt over det en har.

Hva gjør du på grådager? 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg