sofamandag


Jeg var helt slått ut etter utstillingsåpning igår. Jeg lå og sov til langt på dag og har nesten ikke gjort noe fornuftig. Bare drukket 5 kopper te og konkludert med hvor forferdelig mye søppel det er på tv for tiden. Jeg har jo sittet på syrommet og klippet ut endel stoff, men har ikke fått gjort så mye som jeg hadde håpet. Det ble rett og slett for mye for meg igår, det var kjempegøy altså, men kombinasjonen av nerver, lite søvn og det at jeg fremdeles er syk ble litt mye for meg og idag så var jeg ikke halvt menneske engang. Når du må ta en dusj og legge deg nedpå en time etter ar du har støvsugd øitt fordi du et så sliten så føler mam seg ikke så fryktelig høy i hatten akkurat da, men å sove ut litt ordentlig et par dager til og bare ta ting sakte og ikke stresse et par dager til burde forhåpentligvis hjelpe en del på formen.  Krysser fingrene for det. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg