06.07.2017

Det får bare være at det regner når himmelen ute er så fin som denne altså!

Slukke ønske jeg kunne skryte over hvor mye jeg har fått gjort og hvor produktiv jeg har vært idag. Dessverre så våknet jeg opp med godt mot og gledet meg til alt jeg skulle få gjort, men istede så fikk jeg sydd litt et par timer før det plutselig smalt i kroppen kl 15 og jeg ble liggende på sofaen i 4 timer helt tiltaksløs og helt ødelagt. Tror det er det at jeg stresser så fælt med at jeg ikke er like effektiv som jeg pleier, at jeg burde ha fått gjort masse og istede så jobber jeg kjempe tregt og trenger å sove masse ekstra og bare er utmatta hele tiden. Men noen dager er jo bedre enn andre, dessverre var bare ikke denne endel av de

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg