11 fine ting den siste uka

1. Jeg så ferdig RuPaul’s drag race sesong 8

2. Jeg skal møte ei vennine jeg ikke har sett på altfor lenge

3. Jeg ble ringt opp halv syv i dag tidlig og hadde et halvt minutts samtale som fikk meg til å smile fra øre til øre 

4. Jeg har vært på overnattingsbesøk hos Ragnhild og fått hilse på kattene hennes igjen

5. Jeg har spist pizzabakeren pizza og drukket øl og løst verdensproblemer med Ragnhild

6. Jeg har sett opp igjen de tre siste sesongene av Futurama (har alltid på serier i bakgrunnen når jeg jobber hjemme, men da må jeg ha ting jeg har sett utallige ganger før så jeg ikke trenger å følge med) 

7. Jeg har sett en hel haug med dokumentarer om kongelige familier i Europa og om seriemordere 

8. Jeg har masse ideer og planer fremover for nettbutikken min

9. Jeg har stått krokimodell på kunstfagskolen, og det var skikkelig gøy å være igang igjen!

10. Jeg fikk en rose når jeg gikk igjennom sentrum sånn helt uten videre 

11. Jeg skal på fest idag og gleder meg skikkelig 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg