Litt om meg


Jeg er 21 år gammel                                             Jeg er bare 162 høy                                             
Jeg bor hjemme hos foreldrene mine
Jeg kommer opprinnelig ifra Hønefoss
Jeg jobber som frilance kunstner,klesdesigner, fotograf og aktmodell
Jeg er drikker litervis av te og kaffe
Jeg har bursdag på samme dag som pappaen min
Jeg er mørkeredd
Jeg liker ikke å bli bestemt over
Jeg er alt for sta og vrang
Jeg liker pastell og sjøfargerfarger
Jeg liker ikke å fryse på beina
Jeg har bare brødre ingen søstre
Jeg må ha smør under pålegget på alle brødskivene mine
Jeg elsker helmelk og meierismør
Jeg elsker å plukke bær, sopp og sånne ting
Jeg liker hunderase dachs aller best
Jeg liker kjøleskapskald sjokolade
Jeg prater østlandsdialekt selv om jeg flyttet til vestlandet for 14 år siden
Jeg elsker kos og kyss og klemmer
Jeg har en som betyr ekstra masse for meg i livet mitt, som gjør det litt ekstra fint
Jeg foretrekker å bruke kontanter istede for kort
Jeg går nesten aldri i bukser                                  Jeg er veldig glad i løk og champinjong
Jeg elsker søte ting som sukkerspinn og smågodt
Jeg elsker tivoli og karuseller
Jeg liker ikke kleine eller flaue filmer
Jeg er veldig utålmodig og rastløs
Jeg er venstrehendt
Jeg er veldig lettskremt
Jeg skravler mye og prater hull i hodet på folk
Jeg er litt for god på å unne meg ting når jeg syntes jeg fortjener det.
Jeg liker ikke se skrekkfilmer.
Jeg har str 37 på venstre fot og 38 på høyre
Jeg er ekspert på å gjøre liver mitt vanskeligere enn det hadde trengt å være (det blir mye stress relatert til prokrastineringen min)

4 kommentarer

Siste innlegg