07.11.2017

Jeg har hatt så mange tanker om framtiden, hvordan ting kommer til å bli, hvordan jeg håper ting skal bli. Men det er så lite jeg egentlig har kontroll over, så lite jeg egentlig får gjort.  Samtidig som at alt avhenger av meg og at det er kun jeg som faktisk kan gjøre en forskjell. Og det er en ganske skremmende og fæl tanke egentlig, for det er ingen andre som faktisk kan gjøre en forskjell, ingen. Kun meg og da avhenger egentlig alt av meg og ingen andre. Og det skremmer meg litt.

2 kommentarer
    1. Jeg forstår hva du mener. Ikke på samme måte. Men holder på å ordne livet etter 6år som rusmisbruker. Har vært rusfri i 3år men fortsatt er det ting som innhenter meg. Og akkurat nå føler jeg alt står stille. Søker jobb men ingen respons så prøver men er tungt når det ikke sjer noe likevell. Nesten på kanten til å bare gi opp å være trygdet resten av livet!! Men kan ikke bli gammel sånn. Vil kunne leve nå!!

    2. Anonym: håper ting ordner seg for deg da? livet er dessverre aldri lett og nye utfordringer vil stadig dukke opp, men heldigvis så har det som regel en tendens til å ordne seg på en eller annen måte. Men forandringene må man stå for selv, for det er ingen andre som kommer til å ordne opp for en, dessverre. Håper at det vil ordne seg for deg ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg