Tromsø

Hadde en så fin tur opp til Nord-Norge tidligere i vinter og besøkte han kjekkasen her!

Det var så vakkert mørkt og kaldt der oppe. Dette bilde ble tatt rundt kl 12 på det aller lyseste!

Vi var på Polaria og så på krabber og fisk.

Og så på selshow! Det var veldig gøy å se på. De dyttet ned blinker og hoppet etter baller og strutte med bartene.

Vi drakk kaffe og spiste kake på cafe.

Vi spilte bowling mens vi ventet på at klokka skulle bli middagstid. Jeg tapte begge omgangene så det bare joma etter. 

Vi spiste så masse god mat og hadde kjempegod tid til alt, ikke noe hastverk eller ting som måtte gjøres.

Andreas dro tilbake til militærleiren søndag ettermiddag, og jeg kjøpte inn masse smågodt og tuslet tilbake til hotellrommet og satt og så på tv til langt på natt. Neste dag spiste jeg stor frokost og sjekket ut, kikket litt en siste gang i handlegata, og tok flyet ned igjen til østlandet.

Sov en natt hos tanta mi, og vendte snuta mi tilbake igjen til vestlandet. Koste meg så masse og har så fine minner å gjemme i hjertet mitt som ikke ble fotodokumentert.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg