13.01.2018

Jeg har bare en sånn klump i magen som ikke vil gi slipp, som gjør at jeg ikke får puste skikkelig og pulsen øker. Det kjennes som om tarmene har slått krøll på seg og jeg har ikke lyst på mat. Jeg blir så engstelig når du er sånn, og blir så usikker på ting. Redd for at det skal være noe. Vil så gjerne vite hva du tenker og føler, så jeg kan forstå deg bedre. Vil så gjerne at du skal forstå meg og. Skjønne hva som skjer inni meg når det blir motstand. Vil at du skal se, vil at du skal forstå. Sånn at jeg kanskje ikke føler meg så ensom lenger. Kanskje?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg