16.01.2017

Jeg har vært så sliten idag, tung i hodet og lite overskudd. Har ingen grunn til å være det, ikke sto jeg opp spesielt tidlig, eller hadde en lang dag på jobben. Så enten begynner jeg kanskje å bli syk, ellers så er det fordi jeg ikke har sovet så godt de siste dagene pga all vinden som har vært her.

Har fri imorgen og det skal bli skikkelig deilig så jeg får en hel dag til å bare sitte og pusle med egne prosjekter. Skal brodere et bestillingsbroderi og lage mønster på tovavotter. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg