18.01.2018

Kom tilbake fra tur med dachsene og var rett utenfor huset, og tryna som bare faan på isen idag. Så jeg har nesten ikke vært gangbar, så det har vært en rolig dag idag. Jeg var en liten tur på jobb og når jeg kom hjem satt mamma og jeg opp et nytt hyllesystem av gamle skuffer, kasser og kofferter som ble skikkelig stilig. Jeg driver å lager mønster på et par tova skytevotter som jeg hater og mamma prøver etter beste evne å berolige meg, men jeg vet virkelig ikke om det blir noe bra i det hele tatt. Toving er liksom bare et sjansespill man må akseptere kan gå kjempebra, ellers blir det bare helt grusomt og helt feil. Skal på brosundet brenner imorgen og gleder meg skikkelig for det er alltid så bra show de har!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg