Sykedag

Jeg har ligget langflat på sofaen store deler av dagen. Nesa er pottetett og det verker i alle ledd og hodet kjennes ut som om det veier flere hundre kilo. Så det ble en veldig rolig søndag kan en si. Foreldrene mine feiret 23 års bryllupsdag idag, så vi hadde viltstek til middag og tilslørte bondepiker til dessert etterpå. Jeg har pløyd meg igjennom nesten en hel sesong med futurama, og knasket smertestillende som drops. Så må bare se an formen imorgen og vurdere da hva jeg skal bruke dagen på, forhåpentligvis kan den bli litt mer produktiv enn idag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg