Fint vær og tanntrekking!

Endelig er mitt tannpine helvette endelig ferdig! (nesten iallefall). Jeg har endelig fått trekt visdomstanna mi! Har ligget i senga de siste dagene med skikkelig tannpine. Bare sutret og hatt vondt og spist smertestillende, men idag var jeg endelig på tannlegen og fikk trekt den betente visdomstanna! Er fremdeles litt øm og det iser litt når jeg spiser så foreløbig har jeg fått testet ut at te, melk og sukker er bare å droppe de neste dagene. men det er ingenting i motsetning til det det har vært, så er veldig fornøyd. Hadde en så fantastisk snill og søt tannlege som gikk igjennom alt som skulle skje og forklarte ordentlig hvorfor tanna hadde blitt betent. På forhånd så hadde jeg grudd meg skikkelig og var nesten på gråten på venteværelset, men hun snudde alt på hodet og var så flink og forsiktig med meg. Og det var så fint for da slappet jeg av, og kom meg igjennom alt uten en eneste tåre felt og overraskende lite smerte. Det var litt ubehagelig den første sprøyta og høre på lydene når senene ble kuttet, men jeg kjente ingenting så. Fikk den meg hjem og greier, så prøver å pønske ut hva jeg kan gjøre med den.. Hadde vært litt kult og morbid med et halssmykke… men hvorfor ikke? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg