20.03.2018

Huden min er så urolig i det siste, mye stress og lite søvn har fått kvisene til å eksplodere i ansiktet. Så prøver å drikke ekstra masse vann og ta ansiktsmasker, denne er Cosmetic warrior ansiktsmaske ifra Lush og den finner du her!

Over and over badebombe ifra Lush, den dufter deilig av sitrus, lime og appelsin. Du finner den her

Er så deilig å kunne duppe i badekaret og bare slappe av og tenke i en halvtime. Få litt guts til å fortsette med dagens gjøremål.

Også har denne påskegule her endelig blitt gjort ferdig:-) Den vil bli lagt i eplabutikken min i løpet av dagen 🙂

Ellers har jeg begynt å rydde og pakke til påskeferie. Jeg drar nedover til østlandet til helgen og gleder meg som et lite barn! Jeg skal møte Andreas og besøke litt familie og en tur i barnebursdag. Det skal bli veldig deilig å få litt avbrekk fra alt, slappe av litt og spise syke mengder med påskegodteri. Gleder meg masse

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg