rydding i sine egne ting

Har begynt å rydde i tingene mine, lager hauger med ting som skal selges, gis bort og kastes. Forhåpentligvis kommer jeg inn på skole til høsten og da trenger jeg ikke alt jeg har. Jeg kommer ikke til å kunne ta med meg noe særlig så da er det best å kvitte seg med mest mulig. Så jeg bare har igjen ting som betyr noe for meg, og jeg kommer til å ha glede av å finne igjen om kanskje tre år. Men det tar mye tid så jeg prøver å ta det litt etappevis og ta litt hver dag så blir det ikke så overveldende.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg