23.04.2018

Skisset selvportrett og skisset masse nye klesideer. Må trene opp tegnemuskelen igjen… Kjenner at jeg ikke er helt der jeg vil enda, men det kommer seg. Døgnet skulle hatt enda flere timer for det er så masse jeg har lyst å lage og så lite tid til å faktisk få gjort det! Jeg har hatt ei så fin arbeidshelg, der jeg også møtte ei vennine på kaffedeit. Jeg må bli flinkere til å være sosial, for det gir meg virkelig mye å få pratet med venner! Jeg fikk sydd littegranne, og lest litt norsk (eksamenene nærmer seg faretruende fort og jeg føler ikke at jeg er klar i det hele tatt! 

Hvordan har helga de vært? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg