Bilbulking og jordbær

Idag har det vært en jævlig kjip dag. Jeg rygga rett i en parkert bil og bulka den. Satt og gråt og var helt hysterisk i 10 min, før jeg tok meg sammen og tuslet inn å jobb og spurte langøret hvem sin bil det var. Skrevet min første skademelding og lærd meg hva kasko er. Ellers har det vært en bra dag. Strålende fint vær som ble benyttet til å slikke sol ute på brygga og spist jordbær ifra skåla. Nesten montert ferdig den lilla kardiganen min som har ligget i en pose litt for lenge. Imorgen er siste arbeidsdag Før langhelg og muligens festivalhelg! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg