12.09.2018

cof

Onsdagen har jeg brukt på å sy og pakke kofferten nok en gang, vært hos bestefar og spist middag og skravla. Hjulpet til med elektronikkspørsmål, og utforsket den spennende kjelleren hans! Jeg lager eplesmør som bruker uendelig lang tid på å bli ferdig, men det er alltid verdt det. Den står og putrer og koker på komfyren bak, mens jeg drikker lakriste og ser på dokumentarer om engelske forbruk. I morgen reiser jeg til Bergen og gleder meg masse! Det skal bli en fin helg tror jeg. 

 

Hva skal du i helga?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg