Jeg har et utall med kikke programmer idag mens jeg strøk alle skjortene og dressen til Andreas. Vi har spist chorizo burgere og sett YouTubefilmer.  

Vi har også vært innom ikke mindre enn 4 apotek for å få tak i en Epipen, men neida det er ingen som hadde det inne. Jeg har alvorlig nøtteallergi og er helt avhengig av en adrenalinsprøyte hvis jeg får det i meg, så det er bare sånne ting som stresser meg. Jeg er riktignok veldig forsiktig når jeg spiser ute og pleier som regel å dobbeltsjekke alt jeg skal spise så det er veldig sjeldent jeg har behov for den. Er 4 år siden sist liksom, men allikevel så er det bare noe med det å vite at jeg ikke har den i veska og skal uhellet være ute så må jeg på sykehus. Men det er 4 år siden sist jeg fikk i meg nøtter, og det var på en kafé i Italia de ikke snakket et pøkk engelsk og de hadde gjemt hakkede hasselnøtter i et smørbrød. Så jeg er ikke så fryktelig bekymra.,bare sånne ting som ligger i bakhodet mitt og kverner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg