forberedelsuke

Den siste uka har vært ekstremt travel. Det har vært å ferdigstille ting til utstillingen, og montere utstillingen. 


Vi var på Ellingsøya en tur hos samboeren min sine besteforeldre, der vi fikk låne flere dyrekranier til innstallasjonen min.


Da er det fint å ha en samboer som er snill og lager middag og hjelper til med alt husarbeidet-

Det var et strålende vær hele uka!


Det ble endel nesten våkenetter de siste dagene. de siste dagene sov jeg vel en to-tre timer maks per dag for å bli ferdig med ting.

La oss bare si at mye stress og dårlige matvaner ikke er den beste komboen så etter dette her må jeg seriøst gjøre drastiske endringer i kostholdet og treningsregimet mitt. 


Siden jeg har støvallergi og måtte bruke maske når det ble støvsuget og vasket rundt i lokalet.

Også fikk vi kake og is til lunsjdessert den siste dagen før utstillingen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg