søndagsmodus

 

Etter å ha spist middag sammen med familien min, hentet jeg PC etter jobb og dro hjem igjen. Da skulle jeg bare ta meg en liten powernap på sofaen en liten halvtime… og som det sosiale partymenneske jeg er så våknet jeg kl 03 og bare tuslet meg inn på soverommet og deiset ned I senga, fullt påkledd og med sminke. Jeg våknet ikke igjen før kl var halv 12. Så da var det bare å sette igang med eksamensforberedelser, samle sammen ark og notere ned endel navn og tegne litt skisser.


Utpå ettermiddagen så var været så utrolig fint at vi måtte ta oss en tur ut og nyte finværet. Så vi dro til svigers og la oss på verandaen og solte oss et par timer. Det trengs virkelig med den yoghurthuden min.


Så dro vi og leverte et par luer som var kjøpt på bestilling.

Resten av kvelden gikk til å jobbe videre med eksamen til langt på natt. 

6 kommentarer

Siste innlegg