10.06.2016

Har endelig fått fotografert et par nye Emmakyser som vil komme ut i Eplabutikken min iløpet av et par dager. Også driver jeg å lager et nytt vottemønster, jeg har bare litt problemer med å få det til å stemme overalt, men det begynner å nærme seg 🙂

Vi spiste jemmelagede kjøttboller og bare satt og pratet om alt og ingenting. Det er så deilig å faktisk ha tid til sånt. Ikke ha uendelig mye man skulle ha gjort og hive i seg middagen og fortsette med tusen prosjekter. Jeg har igjen en uke av skolen og jeg kjenner det skal bli deilig å få litt ferie. Å som jeg gleder meg.

F

Fikk nydelige roser av samboeren min som gratulasjon for at jeg er ferdig med eksamen.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg