mine mål i 2018

Noen litt store mål og litt mindre mål jeg håper å nå i 2018. Jeg er en sånn person som alltid må ha noe å jobbe etter, og se fram til. For da blir jeg mer effektiv og målrettet. Så jeg elsker ting som lister og nyttårsforsetter, men også for å kunne gå tilbake og se hva som var viktig for meg da.

– Få generell studiekompetanse. (mangler kun norsk og skal ta eksamen i vår, krysser fingrene for at det skal gå bra.)

–  Få til vannbakkels skikkelig.

– Lære meg å like rødvin og blåmuggost (lover ingenting.)

– Komme inn på skole til høsten.

–  Bli flinkere å gjøre ting i tide og ikke utsette ting til siste liten

– Male og tegne mer.

– Drikke mer vann. 

– Bruke mer lebestift.

– Kutte ned på sukkeret i teen min. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg