07.03.2018

Det litt fine med at jeg ikke ser deg så ofte, er at jeg virkelig setter pris på det vi gjør sammen når vi faktisk er sammen. Nyter hvert sekund i armkroken din, kunne holde hånda de i bilen. Når du drar meg inntil deg når du sover, å våkne opp vedsiden av deg, se det nydelige smilet ditt mens du stryker meg over ryggen, og kysser meg på panna som du vet at det er det beste jeg vet. Men jeg savner deg masse altså, kjipt å ikke kunne se deg så ofte jeg skulle ønske, men sånn er det bare. Ikke så lenge igjen nå. Da skal vi feire bursdagen din og feire påske med masse godteri og krim!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg