10 grunner til at jeg elsker deg! 💛

Fordi du danser med meg til fin musikk på radioen.
Fordi du kjøper store blomsterbuketter, bare fordi.
Fordi du ligger og stryker meg over håret når jeg er sliten eller syk.
Fordi du holder hånden min når vi er ute og går.
Fordi du møter meg smilende i døra og jeg får en god klem.
Fordi du lider deg igjennom timesvis med Disneyfilmer fordi det var min tur til å velge film.
Fordi du ligger og holder rundt meg når vi sover.
Fordi du støtter meg i alt, uansett.
Fordi du har et så pent ansikt.
Fordi du er verdens snilleste, rett og slett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg