Verdens heldigste

Min kjære kom hjem med en liten søt boks, som var til meg! og inni den lå en utrolig søt ring med en stor gjennomsiktig stein med flere små steiner på hver side, men dessverre var den endel for stor så vi tok turen tilbake til gullsmeden. De hadde dessverre ikke mindre ring, så jeg måtte velge en annen. Det var masse fint å velge i, men jeg endte til slutt med denne, En sølvring med en stor lilla diamant stein, med mange små hvite rundt. Elsk <3 Sitter og stirrer og diller med den hele tiden. Den er så fin!!

Ringen er forresten ifra aseco. 

I tillegg fikk jeg et kjempesøtt lite hjerte! Hvis ikke jeg er verdens heldigste så vet ikke jeg 😉 <3


Latmannsmiddag: Pølser med potetsalat, sprøstekt løk, ketsjup og sennep! 

Håper dere har hatt en fin tirsdag 

xoxo

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg