Den siste uka


Det er så fint lys her om kveldene.


Vært bare jobb denne uka. Masse kundehjelping, telefoner, pakking av modeller og varepåfyll. Møtt opp tidlig de fleste dager og spist frokost mens jeg har tatt kassaoppgjøret.


Det er deilig og endelig være hjemme igjen! 🙂 Skal bare slappe av fram til skolestart som begynner om omtrentlig en ukes tid. 


Jeg og PC delte en sushi meny som nattmat.


Min store drøm gikk i oppfyllelse i dag! Vi var innom Nille og kikket litt etter lys og da fikk vi øye på denne her! En heliumstank!! Jeg var i lykkesrus når jeg gikk rundt på Moa med tanken i armene. Tror vi snart er tom for helium allerede. Den er litt for morsom å bruke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg