Dagen i går


Spiste frokost med PC før han føk på jobb. Tittet litt rundt før jeg tuslet hjem og ryddet i “flyttelasset” jeg har tatt med tilbake etter at jeg har vært hjemme hos foreldrene mine i nesten to måneder. Det er så mye ting og det er ikke nok plass. 


RestingBitchface mens jeg prøvde å stille inn kameraet.

Det speilet trenger serriøst en vask…

Gayisok#

Storbestillingen min ifra LUSH har endelig kommet! Alt lukter så utrolig deilig og jeg gleder meg til å ta i bruk alt  🙂


Og to nye badebomber! Sakura og Honeybee 🙂 Så nå må jeg nok hjem til Isfjorden og meg et bad 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg