Den siste uka


Den siste uka har jeg vært hjemme og bare slappet av. ryddet litt og strikket masse! 

PC har vært supersøt og kjøpt blomster til meg! Roser er så nydelig fint! 


Han har vært hærlig søt og lånt meg jakka si når det høljregna ute så jeg ikke skulle bli våt og bærte meg inn på kjøpesenteret for vanndammene utenfor var kjempestore og jeg hadde bare tynne tøysko. Hærlige småting som betyr så utrolig mye! <3

Spist lunsj har vi fått gjort en del denne uka og!

Har hatt lang fin arbeidsdag og avsluttet dagen med den herlig badebomben Honey bee ifra LUSH!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg