28.08.2015

Jakke: Arv

Kjole: Ellos

Sko: Ellos

Jeg og min kjære har vært sammen i et og et halvt år! Og det måtte feires så vi dro ut på min favoritt spiseplass i byen ^^ Maten der er fantastisk god, fint lokale og betjeningen er kjempe hyggelige! Perfekt hvis man skal ta seg en kaffe med noen eller spise lunsj 🙂

Jeg spiste West Coast med coleslaw og pulled pork. Fantastisk godt!


Per Christian hadde hamburger med minipoteter ved siden av. Han var iallefall fortreffelig fornøyd!

Mette og fornøyde dro vi hjem og sluknet med en gang hode traff puta. Derfor ble innlegget en dag forsinket (Sorry!)

Han er min beste venn, den jeg kan være teit med, det mest omtenksomme menneske som er, han som betyr mest for meg.

Han er herlig fin og jeg er evig takknemlig for å ha han i livet mitt!

Lenge leve kjærligheten! <3

 

xoxo

2 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg! hvis du vil kan du ta en tur innom min blogg også?
      Ha fortsatt en super fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg