Im hoome!

Jeg kom hjem i går kveld. Det er deilig å endelig være hjemme!

Når vi kom til Firenze så fant jeg ut at dataladeren min ikke passet i støpselet i veggen så jeg har ikke kunnet redigere eller fått lagt ut noen bilder på en del dager.

Men framover så skal jeg legge ut bilder fra resten av turen 🙂

Jeg har også greid å pådra meg en helt forferdelig forkjølelse. Alle muskler og ledd i kroppen verker, halsen er sår og fæl og snørret renner. Så jeg må bare ta det helt piano et par dager.

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg