Sykedag i Firenze


Jeg greide å få i meg hasselnøtter fra et smørbrød jeg spiste til lunsj dagen før. Jeg merket plutselig at det knaste når det var igjen omtrent 2 biter igjen. Jeg var i grei form helt til kvelden kom, men da begynte ting å hovne opp. 

Jeg satt oppe store deler av natta og hadde store problemer med å puste. Det var egentlig ganske jævlig for å si det sånn. Og brukte store deler av dagen på å bare slappe av.

Is for å prøve å dempe hevelsen i tunga og halsen. 

Trasket litt rundt.

Og avsluttet dagen med en veldig god middag ute

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg