lørdagssysler

Det er snø ute!

Var en tur på Moa i dag og ordnet et par kalendergaver, og litt annet småtteri. 

Var på burger king date med typen 🙂

BK mat er godt av og til, sånn en gang pr 3 mnd. Idag var det godt.

Jeg og strikketøyet mitt okkuperer hele sofaen, men det er så greit å ha flere valgmuligheter i armlengde. Så hvis jeg blir lei av det jeg driver med så er det bare å bytte 😉


Resten av helga skal jeg bare lage ting til messa, rydde litt og prøve å forbarme meg over klesskapet mitt om jeg orker. 

Hva har dere drevet med i dag?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg