Semestervurdering i morgen

Jeg skal ha semestervurdering i morgen… Jeg er ikke klar, jeg gruer meg så fælt at jeg har vondt i magen, men jeg må igjennom det. Derfor er det godt å ha en snill kjæreste som kjøpte sushi til meg! . Han har vært veldig snill i hele dag, og ordnet alt jeg har spurt han om, fra tekopper til klesvask. Han er veldig hjelpsom når jeg har mye å gjøre og er stressa, og det er gull verdt i sånne stunder. For nå driver jeg bare å surrer rundt, ikke finner jeg minnebrikken min og ikke finner jeg prosessboka… 

Jeg kommer nok til å sitte og jobbe et par timer til… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg