Saaaantaaa luuciiiaa, saant luucia!

Jeg har gått rundt og nynnet på det ene verset av Luciasangen som jeg kan. Jeg har ommøbler halve stua, bakt lussekatter og laget middag uten å vaske opp underveis, så jeg har endel å gjøre i morgen. men pyttpytt… Det har vært en bra dag i dag. Jeg har spist så mye rå deig at jeg er kvalm (det var verdt det) fått ryddet og sortert en hel del i hobbysakene mine og det har faktisk blitt hvitt utenfor! 

Natten er mørk og stum
Med ett det suser
I alle tyste rom
Som vinger bruser
Se, på vår terskel står
Hvitkledd med lys i hår
Santa Lucia, Santa Lucia

Håper dere har hatt en fin Luciafeiring og tredje søndag i advent! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg