Ting å være takknemlig for

 

 Julen får meg alltid til å tenke ekstra mye over livet og hva jeg er takknemlig for, her er 6 ting jeg er aller mest takknemlig for akkurat nå.

 

– At jeg har en familie som alltid er der for meg.

– At jeg har en snill samboer som er der for meg uansett hvor vanskelig ting er.

– At jeg en trygg plass å bo.

– At jeg alltid kan være meg selv.

– At jeg har trygt og stabilt forhold.

At jeg har masse familie som jeg er utrolig glad i.

 

Hva er du aller mest takknemlig for’?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg