Denne helga

 

Vi alle har sånne dager da bare alt går galt, dager der man løper etter bussen, glemmer pengebok med visakortet og sertifikatet i, glemt å lade kamera, nesten tom mobil, tok ikke med den ladern heller, tar med feil nøkkel for å låse opp kassa, bare slår inn feil på kassa hele tiden, hoderegningen er på nivået til en 2.klassing og ordforrådet er på 2 åring nivå, sklir på isen og tryner i trappa… Dette var kort summert opp min lørdag. Men pizza ute med familien og etter et par tekopper i sofaen ble ting straks bedre og jeg holdt meg stort sett i ro resten av kvelden, kunne ikke risikere at noe mer skulle gå galt.

Søndag har vært en skikkelig ryddedag. Jeg har en vegg på stabburet vårt med kasser opp til taket. Og fikk tømt tre banankasser med skrot og ting som skulle til fretex! Deilig å bli kvitt ting jeg ikke har bruk for. Det er på tide å få ryddet og sortert skikkelig opp i tingene mine, siden jeg faktisk flyttet ut for 3,5 år siden. Men det er ikke så lett når man er en hamster og ikke klarer å kaste ting, og samler på alt mulig rart… (fant blant annet samlingen min av gavepapir og glassflaske topper) Så det er en del å gå igjennom, men det er lettere å ta det etappevis og på dager man er i skikkelig kastehumør.                                                                                                                                               Resten av dagen gikk til å se sport og strikke. På kvelden tok jeg bussen hjem til Ålesund, og nå sitter jeg bare på pc`n og drikker min siste tekopp før jeg skal legge meg.

Nattifnatti!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg