Hittil denne uken

Her i Ålesund er det ikke så mye snø igjen. I går var det 12+ grader! Så vinterkåpa og skjerfet er byttet ut med ei tynntynn vårkåpe. Det føles så rart siden vi ikke er ferdig med januar en gang.

Jeg og kjæresten hadde sushikveld på mandag! Jeg elsker sushi, det er det beste jeg vet i hele verden. Og kan gjerne spise det flere ganger i uka, sånn som kjæresten min er med pizza. Det varierer litt om vi kjøper ferdig eller lager det selv, men det er veldig lett å lage og da kan du velge akkurat hva du vil ha inni 🙂 


Drikker solbærtoddy fra sniffkoppen min, den er så søt!

BBDCY67I2AU

Tegneserie oppgava mi skal være ferdig til lunsj i morgen og jeg er ikke halvveis en gang… Så jeg kommer til å måtte sprengjobbe resten av dagen og stå opp tidlig for å klare å bli ferdig…

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg