Stille før stormen


Her i Ålesund har det begynt å blåse opp ganske bra nå. Vi hadde bare halv skoledag i dag pga orkanen. Det er flere i klassen som pendler så da ble det bestemt at vi skulle få gå tidlig så alle kom seg hjem trygt. Jeg skulle også dratt hjem i dag, men siden de sa på radioen at brua kanskje kom til å stenge så bestemte jeg meg for at det er bedre å heller ta bussen hjem i morgen. Så nå sitter jeg bare å pakker og smårydder rundt omkring i leiligheta og venter på at kjæresten min skal komme hjem fra jobb.

3 kommentarer
    1. Uff, blåste kjempemasse her i området og, det gir seg vel snart da 😀 Håper du har en flott kveld! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg