Fredag og skolefest

Fredag morgen våknet jeg opp med kraftig migrene, så jeg bare la meg til å sove et par timer til. Men når kl til kjæresten ringte kl halv ti var formen mye bedre! Så jeg sov en liten time til og tuslet meg på skolen og hadde kunsthistorie resten av skoledagen. Migrene er noe jeg periodevis sliter med, hvis jeg stresser mye og det er mye styr så kommer det gjerne snikende. Sånn som på torsdag var det avslutning på kurs og ut på kvelden samme dag så begynte jeg å kjenne at det murret i hode. Heldigvis så går det som regel fort over! 😉

Jeg dro hjem rett etter skolen så jeg kunne ligge og slappe av et par timer før jeg skulle ut igjen. Det skulle nemlig være skolefest.

Hobbykroken min er kaos akkurat nå, må rydde i løpet av uka.

 

Det var en utrolig koselig fest! Masse folk jeg ikke hadde sett på en stund. Jeg drakk for mye og når jeg kom hjem stupte jeg bare rett i senga mi og sovnet.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg