07.02.2016

Våknet I dag med tidenes hangover. Det var helt forferdelig å stå opp. Og all mat lukter fælt, men jeg skulle jo på skolen så det var bare å komme seg ut av senga og tusle seg ut døra.  Jeg tenkte ikke før jeg  sto på bussterminalen at på lørdager så går det nesten ikke busser. Så jeg måtte stå og vente I nesten en time før jeg kom meg utover.

 

Det var åpen dag på skolen vår! Endel av elevene var på skolen og satt rundt omkring og tegnet. Det var foredrag, kakao og boller. 

Det er ganske fint her da på Sunnmøre! 

Etter gikk vi ned I moloveien og ryddet etter gårsdagen, men det gikk heldigvis veldig fort siden vi var så mange.

Ellers har jeg bare slappet av og prøvd å spist litt og bare slappe av. I åtte tiden så skulle jeg bare ta meg en liten hvil, den varte til tre i natt og nå har jeg sittet oppe et par timer til. Nesten ferdig montert en babyrumper, men ene selen er på mystisk vis forsvunnet. Så jeg må lete mer når jeg våkner igjen.

1 kommentar
    1. Blæh, ikke gøy med hangover ;o
      og da frister vel ikke fastelavens boller så mye heller :-/
      Kjedelig når man glemmer at bussen ikke går så ofte en dag.
      Samme skjedde med meg en gang jeg var ute på en torsdag i sentrum.
      Da går det så vidt nattbusser 0.o
      Veldig flott ser det ut der ja 😀
      Håper du får en strålende søndag^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg