Min valentinesdag

Jeg feiret valentinesdagen med han finingen her! (beklager rotet i bakgrunnen, vi driver å ommøblerer og er ikke helt enig med oss selv hvordan vi vil ha det.)

Vi spiste god mat og så på det addams family, som jeg personlig mener er en av de mest fantastiske kjærlighetshistoriene noensinne, den er heller ikke klein så kjæresten også kan være med å se 🙂 Det var en veldig avslappende og fin dag. Koselig å bare kunne slappe av og nyte hverandres selskap, spise seg trillmette og ligge på sofaen.

Kjæresten jobbet hele lørdagen så jeg fikk heller kortet hans og fikk velge meg ut to buketter! 

Roser er så nydelig! Jeg elsker å ha blomster i hus. Det er så dekorativt og koselig 🙂



Jeg lagde masse cupcakes, men dessverre så var det mange av de som bare rakk og bli muffins, siden PC kom skliende innom kjøkkenet støtt og stadig og skulle “prøvesmake”.

Også lagde jeg cakepops! Det er en av mine favoritter å lage. Det går raskt å lage, de er veldig gode, de er dekorative og du kan prøve smake mange av de siden de er så små.

 

Hvordan var deres Valentines/ morsdag?

1 kommentar
    1. Deilig å bare være hjemme med kjæresten på Valentines også, og nyte god mat og drikke. Det gjorde jeg og kjæresten min også 😉
      Nydelige roser du fikk 😀 og søte cupcakes og cakepops <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg